Повернути товар у магазин (або обміняти його на інший аналогічний) можна протягом 14 днів (не рахуючи дня купівлі).
Споживач має право повернути або обміняти придбаний товар, якщо він не задовольнив його за формою, габаритами, кольором, розміром або з інших причин не може бути ним використаний за призначенням.
Слід мати на увазі, що повернути або обміняти товар можна, якщо він не використовувався і якщо збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, зовнішній та внутрішній стан, ярлики, а також розрахунковий документ, виданий споживачеві разом з проданим товаром, тобто, якщо ви, наприклад, придбали бак для зберігання води, одразу почали його використовувати, зрозуміли, що ємність вам не підходить, то такий товар вже не підлягатиме поверненню, адже вважатиметься вживаним.
Якщо ви вирішили обміняти товар, але аналогічного товару немає у продажу, ви маєте право або придбати будь-які інші товари з наявного асортименту з відповідним перерахуванням вартості, або розірвати договір та одержати назад гроші у розмірі вартості повернутого товару, або здійснити обмін товару на аналогічний при першому ж надходженні відповідного товару в продаж. Продавець зобов’язаний у день надходження товару в продаж повідомити про це споживача, який вимагає обміну товару.
У який термін повертаються сплачені за товар кошти?
За загальним правилом гроші, сплачені за товар, повертаються споживачеві одразу, в разі неможливості повернути гроші у день розірвання договору — продавець повинен здійснити повернення коштів не пізніше, ніж протягом семи днів.
Гарантійний термін
Гарантійний термін — це період, протягом якого покупець може відправити несправний товар продавцеві або в сервісний центр виробника для проведення ремонту, заміни або повернення товару. Гарантійний термін має бути вказаний в гарантійному талоні або в іншому документі, що додається до товару.